Total Tayangan Halaman

Senin, 23 November 2015

Apakah Energetics Core?

Apakah Energetics Core?

Asal-usul kesedaran dalam hidup adalah perkara-perkara yang tidak boleh difahami sepenuhnya oleh umat manusia, tidak kira berapa keras ia mungkin cuba. Walaupun kita tahu mengenai sifat tekad manusia, dan asal-usul dalam roh manusia adalah apa yang kita boleh berkumpul berdasarkan apa yang kita tahu tentang asas-asas kehidupan.

Kita tahu bahawa kita semua bermula sebagai sebahagian daripada dunia, dan bahawa kita menjadi satu badan bebas untuk masa sebelum menyertai semula perkara kami apa sumber segala kehidupan. Kerana perjalanan kita melalui masa yang terhad kami sebagai makhluk sedar, kita belajar perkara tentang dunia dan menyesuaikan tingkah laku mereka dengan sewajarnya.

Apa teras energetika bertujuan untuk mencapai adalah tidak lain daripada membantu setiap lelaki dan wanita untuk mencapai potensi yang mungkin tertinggi dalam kehidupan dengan mendidik mereka tentang bagaimana cara-cara di mana mereka bertindak balas kepada dunia yang kadang-kadang adil boleh meletakkan mereka di dalam keadaan yang untuk pilihan masa depan mereka mempunyai dibuat.

Ramai di antara asas-asas energetika teras berdasarkan ajaran pakar dalam bidang psikologi, walaupun topik yang sering diperkatakan dalam perbincangannya mempunyai lebih berkaitan dengan pengaruh kehendak manusia, dan bagaimana ia boleh digunakan untuk mengatasi kekangan yang berpotensi berbahaya yang kita semua terjadi di dalam kehidupan kita.

Dengan kata lain, terdapat banyak untuk belajar tentang cara kita kini bertindak daripada pengalaman yang kita telah melalui pada masa lalu, dan penjagaan perlu diambil bahawa kita tidak tunduk kepada keinginan untuk menahan peluang yang boleh membawa kepada yang hebat perkara yang semata-mata kerana bagaimana peristiwa-peristiwa masa lalu kita telah mempengaruhi kita.

Berdasarkan apa yang telah dipelajari mengenai penemuan jiwa manusia, institusi keseluruhan telah ditubuhkan sekitar konsep energetika teras. Semuanya rehat ke bagaimana badan kita menyimpan rekod emosi bagaimana kita bertindak balas terhadap peristiwa yang berlaku.

Emosi adalah unsur-unsur yang kuat dalam diri kita, dan mereka tidak hanya hilang selepas kita berhenti perasaan sedih atau marah tentang sesuatu yang berlaku. Mereka mempunyai kesan fisiologi nyata dan ketara pada kesihatan kita, dan energetika teras membolehkan kita untuk melihat bahagian dalam sejarah emosi disimpan berdasarkan tanda-tanda kesusahan masa lalu yang memaparkan badan dengan cara yang halus.

Selepas itu, tumpuan beralih untuk menggabungkan proses penyembuhan berdasarkan menangani dan akhirnya melepaskan perasaan yang terpendam bimbang atau angst. Sesiapa sahaja yang pernah melalui proses seperti ini yang begitu berakar umbi dalam prinsip-prinsip pertumbuhan rohani tahu bagaimana emosi progresif dan menyedarkan ia boleh.

Badan itu mempunyai potensi yang besar untuk dapat memulihkan diri sendiri dan bergerak selepas peristiwa trauma emosi, tetapi proses ini boleh dihalang oleh kerosakan emosi dilakukan dengan pengalaman negatif. Energetika Core mengajar anda bagaimana untuk mengenali tanda-tanda tenaga yang tersimpan emosi negatif, supaya anda sedar boleh melepaskannya dari batasan semangat dalaman anda.

Dari sana, ia benar-benar adalah seperti anda menjadi orang yang baru, dapat mengambil cabaran baru dan sukar bahawa dunia ini boleh tawarkan dengan azam yang baru, dan perspektif sepenuhnya asal kepada ciri-ciri jiwa anda sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar