Total Tayangan Halaman

Senin, 23 November 2015

Mengurangkan Sweat - Pilihan Makanan Yang Mampu menghilangkan satu Dilemma Berpeluh

Mengurangkan Sweat - Pilihan Makanan Yang Mampu menghilangkan satu Dilemma Berpeluh

Jika anda salah seorang daripada berjuta-juta orang yang setiap hari meletakkan dengan ketidakselesaan dan embarrassments mempunyai peluh berlebihan di bahagian-bahagian yang berlainan di badan mereka, jangan bimbang. Terdapat penyelesaian alternatif yang tidak terkira banyaknya kepada gangguan berpeluh ini, dan juga boatloads ubat semula jadi yang anda boleh memilih untuk sekali dan untuk semua, mengakhiri penderitaan anda dari peluh berlebihan setiap hari.

Berikut adalah beberapa remedi yang asas, dan juga pilihan rawatan pengganti jangka panjang kekal dan yang dikenali untuk mengurangkan peluh pada pesakit dengan hiperhidrosis.

Reality Check Pada Tabiat Makanan Anda
Memang benar bahawa cara yang paling sihat untuk membetulkan gangguan berpeluh anda ialah untuk mengawal tabiat makanan harian anda. Dengan berbuat demikian, anda boleh yakin bahawa pertama, tiada risiko menghidap penyakit fizikal yang lain dan juga keadaan perubatan serius yang lain.

Live Gaya Hidup Sihat
Ia sentiasa bagi yang terbaik untuk memilih gaya hidup yang sihat dengan yang hidup tentu sihat dan, makan sihat. Jika anda sedang mengalami serangan serius peluh berlebihan dalam satu atau banyak bahagian badan anda, maka pastikan untuk mengenal pasti apa yang menyebabkan gangguan berpeluh itu dan penyelidikan tentang perkara-perkara yang mungkin anda boleh lakukan untuk sekali dan untuk semua, mengurangkan peluh sekaligus.

Pergi Untuk Jangka Panjang Penyembuhan
Sebanyak mungkin, ia akan menjadi yang terbaik untuk memilih kaedah rawatan yang boleh menawarkan hasil jangka panjang atau selamat tinggal kekal untuk peluh berlebihan. Kerana kemungkinan, jika anda hanya akan pergi untuk ubat cepat atau penyelesaian yang cepat-fix dipanggil untuk berpeluh sedalam-dalamnya, anda mungkin akan kecewa kerana peluh berlebihan anda tidak benar-benar akan pergi; sedangkan pada hakikatnya, apa yang anda menangani hanya gejala masalah hiperhidrosis sebenar, dan bukan punca nyata atau punca-punca masalah ini. Anda boleh mempertimbangkan akan melalui prosedur pembedahan yang akan memberi tumpuan kepada usaha mengurangkan produktiviti kelenjar peluh anda.

Tukar Makanan Anda
Manakala yang lain boleh pergi untuk pembedahan, masih terdapat ramai orang yang menyimpang akan semula jadi seperti berusaha ke arah perubahan tabiat makanan mereka untuk mengurangkan peluh. Pastikan anda datang dengan regimen pemakanan ideal yang akan membantu anda mencapai matlamat anda akhirnya mengurangkan peluh berlebihan. Pertama, menghapuskan karbohidrat yang sangat rumit. Sebaliknya, memilih untuk makan lebih banyak bijirin dan juga mereka makanan yang kaya dengan serat dan bukannya. Ambil perhatian bahawa karbohidrat yang lebih kompleks anda membawa kepada badan anda, menjangkakan bahawa lebih banyak peluang yang badan anda perlu mengerahkan usaha hanya dapat mencerna mereka.

Dapatkan menghilangkan tinggi Lemak Susu
Memberi tumpuan kepada penggunaan dan minum susu rendah lemak atau susu skim. Sebanyak mungkin, anda perlu menghapuskan susu yang mempunyai kandungan lemak yang tinggi. Di samping mengurangkan lemak, anda juga perlu ambil perhatian bahawa anda perlu mengurangkan pengambilan garam anda juga. Ia sebenarnya mencadangkan supaya had garam anda hanya dalam masa 4 gram garam setiap hari.

Makan Makanan yang kaya dengan kalsium
Pastikan anda makan banyak makanan yang kaya dengan kalsium kerana mereka adalah nutrien penting yang akan membantu menjaga tubuh anda sihat pada masa yang sama, terbukti membantu mengurangkan peluh berlebihan juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar