Total Tayangan Halaman

Senin, 23 November 2015

Western Medicine Timur Vs - Adakah Anda Tahu Bagaimana Perbezaan Menjejaskan Anda?

Western Medicine Timur Vs - Adakah Anda Tahu Bagaimana Perbezaan Menjejaskan Anda?

Protokol Rawatan Berbeza

Sesetengah pesakit jarang perlu untuk melawat doktor; orang lain menghadapi cabaran kesihatan secara teratur, satu keadaan yang menyebabkan pergantungan hidup panjang pada rawatan oleh profesional penjagaan kesihatan. Semua pengamal perubatan hal Barat dan merawat masalah kesihatan yang berbeza daripada pengamal Perubatan tradisional Cina (TCM).

• Keputusan ujian diagnostik Barat diambil tindakan hanya jika mereka mendaftar di luar daripada nilai-nilai normal. Sebaik sahaja tahap ujian anda menjadi atas atau di bawah norma, penyakit anda adalah "bernama" dan dirawat. Ia tidak dirawat jika perihal tersirat atau ketidakseimbangan, yang boleh menyebabkan atau mungkin prekursor kepada lebih penyakit yang serius, dilihat dalam nilai normal.

• Pengamal Barat mengadakan, perspektif berpetak tertentu dan kepercayaan yang seragam tentang masalah kesihatan anda. Ia membantu untuk memahami pandangan mereka dan protokol perubatan standard yang ditetapkan untuk semua pesakit.

• Rawatan Barat tidak individualize. Jika pakar-pakar perubatan Barat menjual kasut, semua pesakit akan membeli saiz yang sama! Resipi untuk rawatan adalah sama untuk semua pesakit sekali diagnosis yang ditubuhkan.

• Hasrat Barat adalah untuk mengaitkan gejala-gejala anda kepada penyakit yang sesuai, dan menggunakan ubat-ubatan untuk menutup atau melegakan gejala-gejala. Ia tidak boleh mengambil kira apa punca gejala anda.

• Ramai pesakit menyatakan kemarahan dan kekecewaan dengan tahap depersonalisasi. Mereka sama ada perlu menunggu hari atau minggu untuk temujanji, kemudian menunggu satu jam atau lebih di kawasan penerimaan tetamu, hanya untuk menghabiskan beberapa minit dengan doktor, yang mendengar dan mula mengisi preskripsi atau perintah untuk ujian.

TCM menghampiri anda berbeza. Simptom anda didengari supaya corak unik penyakit boleh diwujudkan, yang menyebabkan seorang individu, protokol rawatan spesifik. Dengan kata lain, terdapat banyak saiz kasut!

• TCM memberi tumpuan kepada punca sebenar dan boleh mengenal pasti dan merawat gangguan tanpa penyakit "nama" dan, dalam banyak kes, sebelum ia bentuk sepenuhnya.

• potensi TCM untuk pengesanan awal, pengukuhan sistem imun, pembalikan gejala dan pencegahan penyakit malangnya akan disedari.

• Kesan-kesan sampingan TCM atau ubat herba Cina (CHM) adalah tidak penting berbanding dengan orang-orang farmaseutikal Barat.

• TCM mempertimbangkan kesan gaya hidup, diet dan pilihan pemakanan dan membincangkan ini sebagai sebahagian daripada rancangan rawatan.

Peranan anda sebagai Pesakit yang

Apakah yang telah anda mengalami? Adakah jangkaan anda untuk melawat perubatan anda berbeza daripada apa yang sebenarnya berlaku? Jika ya, anda tidak keseorangan !! Apa yang anda lakukan?

Ia adalah penting untuk mempertimbangkan keperluan rawatan anda dan peranan sebagai pesakit dan bertindak tegas supaya soalan dan kebimbangan anda itu diiktiraf. TCM bertindak balas secara holistik! Saya di sini untuk membantu. Perundingan dan temu janji yang ada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar