Total Tayangan Halaman

Senin, 23 November 2015

Melegakan Sinusitis Anda Tanpa Dadah - Penggunaan elektromagnet Wave Therapy

Melegakan Sinusitis Anda Tanpa Dadah - Penggunaan elektromagnet Wave Therapy

Rasa sakit berdenyut daripada rongga sinus mungkin gejala yang paling bermasalah resdung. Masalah resdung menghantui ramai orang dan biasanya disebabkan oleh keradangan pada rongga sinus disebabkan oleh beberapa jenis jangkitan. Selsema degil sering berkembang menjadi resdung dan sering kali, lebih ubat kaunter adalah semata-mata tidak cukup untuk menarik nafas lega. Nasib baik, terdapat satu rawatan alternatif untuk masalah resdung menggunakan alat akupuntur elektronik yang menggunakan terapi gelombang elektromagnet.

Tanda-tanda klasik dan Punca Sinusitis

Apabila dibiarkan, virus sejuk sebagai tambahan kepada di luar kawalan gejala alahan boleh berkembang menjadi resdung. Kulat, bakteria dan jangkitan virus lain dari selesema biasa juga menyumbang kepada masalah sinus. Bengkak hidung, titisan bedah hidung, sakit tekak dan batuk adalah beberapa tanda-tanda. Sakit tekanan seperti atau berdenyut rongga sinus juga bermasalah, menyebabkan sakit gigi, kelembutan wajah dan sakit mata.

Walaupun antibiotik boleh membantu membersihkan jangkitan bakteria, terdapat langkah-langkah lain yang sering bekerja untuk mengurangkan pelbagai bentuk resdung. Pengairan Saline hidung, humidifier, semburan hidung steroid, sejak penahan sakit kaunter dan banyak cecair sering ditetapkan. Walau bagaimanapun, jika anda mahu untuk mempercepatkan penyembuhan dan melegakan kesakitan sinus berdenyut, terapi gelombang elektromagnetik boleh membantu.

Satu Gambaran Keseluruhan elektromagnet Wave Therapy

Berdasarkan asas-asas akupunktur, terapi gelombang elektromagnet adalah versi elektronik purba terapi alternatif Cina ini dihormati. Menggunakan alat mudah alih dengan tongkat pegang tangan dan bukannya jarum keluli tahan karat, anda boleh menghantar penyembuhan impuls gelombang elektromagnet ke kawasan-kawasan pencetus utama dipanggil acupoints. Ini acupoints sesuai dengan kawasan-kawasan yang berlainan di badan yang berkaitan dengan resdung anda. Ini akupuntur elektronik boleh membantu anda menyelesaikan masalah resdung anda.

Walaupun akupuntur tradisional menggunakan jarum pada kawasan-kawasan tertentu di seluruh badan dari kepala ke kaki, ini tidak dapat dilakukan dengan bentuk elektronik. Nasib baik, tangan dan tapak tangan mempunyai acupoints sama untuk banyak fungsi badan. Berikutan rumit tangan dan kelapa peta yang datang dengan peranti akupuntur elektronik pilihan anda, anda boleh menggunakan tongkat untuk menyampaikan gelombang elektromagnet melalui acupoints. Berdasarkan kepercayaan Cina kuno terhadap laluan tenaga yang menghubungkan seluruh badan, gelombang elektromagnet akan membantu penembusan melalui apa-apa sekatan tenaga yang disebabkan oleh resdung anda.

Berita baik adalah bahawa anda boleh menggunakan alat terapi gelombang elektromagnet pada beberapa bidang kesihatan dan kesejahteraan, bukan hanya resdung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar